sobota, 5 listopada 2011

SAL "Pod choinkę" /1/

Zapisałam się  forumową zabawę SAL "Pod choinkę" jakiś czas temu i do dziś nic poza zapisem nie zdziałałam. Przewaliłam za to przez ten czas jakieś 30 kg jabłek i  nasmażyłam dżemu na najbliższą dekadę ;) Zaglądając jednak na forum i podziwiając wiele rozpoczętych, a sporo już zakończonych, prac dziewczyn pozazdrościłam im i postanowiłam zacząć mój pierwszy Świąteczny hafcik. Obecnie prezentuje się tak:


Niewiele jeszcze widać i mały w sumie hafcik będzie, ale dzięki niewielkiemu rozmiarowi powinnam szybciutko skończyć. Powstanie z niego pewnie karteczka, no chyba, ze jakiś inny pomysł nagle wpadnie mi do głowy. Poczekamy zobaczymy lol

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Początek już jest.Dalej już pójdzie.Pozdrawiam!

Loth Luin pisze...

Aniołek zapowiada się ślicznie a na myśl o Twoim dżemie aż ślinka cieknie :)

Mysia pisze...

Chętnie bym spróbowała takiego dżemiku ;o) aniołek cudny fajnie że się przyłączyłaś do zabawy ;o)