poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Pamiątka ślubu

Dziękuję za miłe słowa pod Panem Pacynkiem. Mam nadzieję, że kiedyś jeszcze jakieś stworki powstaną, bo bardzo podobało mi się tworzenie tego cudaka.

A teraz kolejna matematyczna pamiątka ślubu. Wzór już raz wcześniej wykorzystałam. Spodobał mi się na tyle, że postanowiłam obdarować nim jeszcze jedną parę.



Zdjęcie robione tuż przed wyjściem na imprezę i nie najlepiej oddaje chyba kolory. Użyłam papieru w kolorze ecru, suknia panny młodej wyszyta srebrną metalizowaną muliną DMC.

Kolejny  ślub już 7 września, a ja nie mam żadnego pomysłu na pamiątkę. Myślałam o czymś na wesoło. Może któraś z Was ma jakieś sugestie?

2 komentarze:

Małymi Kroczkami pisze...

Piękności. Muszę kiedyś spróbować tej techniki bo jak widzę można niezłe dzieła stworzyć i takie delikatne...

MIRELLAJ pisze...

Super pamiątka