sobota, 8 października 2011

I znów się chwalę:)

Jakiś czas temu zapisałam się na wymiankę forumową na złotych rączka. Temat - zakończenie lata. Do przygotowania była jedna rzecz która w jakiś sposób miała wiązać się z latem.

Oto jakie cudeńko dostałam od mojej drugiej połówki Eluni:



Już dawno pergamo mi się podobało, a teraz jestem posiadaczką pięknego obrazka. Dziękuję ci bardzo serdecznie. Mój mężuś jest też zauroczony, chciałby teraz, żebym i ja tak umiała, ale chyba jeszcze wiele wody w Wiśle upłynie zanim się naumię. Tyle innych rzeczy mam jeszcze do zrobienia.

A to tęczowa karteczka przygotowana przez mnie dla Miltonii:


Strasznie blado wygląda przy tym, co ja dostałam. Następnym razem muszę się bardziej postarać. Była to moja pierwsza wymianka i już wiem, że następny raz na pewno nastąpi, mam nadzieję, że niedługo.

Mysiu - maszynę kupiliśmy TUTAJ. Zapłaciliśmy mniej niż podane jest w sklepie internetowym (może przy odbiorze osobistym dają jakiś upust?) i dostaliśmy jeszcze trochę akcesoriów gratis, a teraz czekam na obiecaną płytę z dodatkowymi wzorami do haftu (w ferworze pakowania wszystkich drobiazgów zapomnieliśmy o niej, więc mam dostać wzory przez internet). Trochę daleko z Krakowa daleko, ale myślę że TUTAJ znajdziesz sprzedawcę bliżej siebie.

Miłej soboty :)

2 komentarze:

Mysia pisze...

Karteczki boskie ;o) No i dziękuję za namiary ;o*

Unknown pisze...

Kartki śliczne!!!