niedziela, 3 czerwca 2012

SAL "Tańczące myszki" /3/

Moje ukończone myszki zostały obfocone i wysłane do mnie mailem zostały, mogę więc pokazać:


A tak dla przypomnienia wyglądała pierwsza część:

Kolory zdecydowanie różnią się od oryginału, ale to taki fajny wzorek nadający się do wykorzystania mulinek zalegających w szafie, więc czemu nie skorzystać ze zrobienie trochę miejsca na następne?

Ci znający wzorek na pewno zauważyli też, że, poza rozbiciem na dwa obrazki, skróciłam go o jedną myszkę. Oba hafciki powędrowały do pewnych dobrych duszek szyjących z nich podusie dla chorych dzieci. Hafty 3-myszkowe wydały mi się trochę bardziej "formatowe" do zagospodarowania. Ostatnia myszka więc będzie musiała poczekać na swoją kolej :) A póki co mam nadzieję, że wyszyte już myszki ucieszą jakieś dzieci obdarowane podusiami.


3 komentarze:

pelasia pisze...

Twoje myszki tancza pieknie w slicznie dobranych sukienusiach...

Mysia pisze...

Przepiękne ;o)

violi igłą malowane pisze...

Fajne są te myszki , miałam się na nie skosić i jakoś nie mogę . Zawsze coś innego wypadnie ..