wtorek, 12 lutego 2013

TUSAL 2013 /2/

Z lekkim opóźnieniem, ale choróbsko rozłożyło nie tylko mnie i szpital mamy w domu.


Jak tylko zobaczyłam ten haft, wiedziałam, że ozdobi mój TUSAL-owy słoiczek. Zmieniłam nieco kolorystykę i tadam ;) Hafcik zdobi wieczko. Coś mi się jednak zdaje, że "mocowanie" może nieco ulec zmianie. Już przy robieniu zdjęcia przyszedł mi do głowy pomysł zrobienia z niego poduszeczki do igieł właśnie na wieczku słoiczka. A czy do tego dojdzie przekonamy się już za  miesiąc ;)

4 komentarze:

Irena pisze...

Hafcik śliczny!
Życzę zdrówka:) Pozdrawiam.

violi igłą malowane pisze...

Przedewszystkim zdrowia życze ,

JoLis pisze...

Zdrówka życze! Hafcik świetny i pasuje do TUSAL'owej zabawy:) pozdrawiam niebiesko:)

Sylwia Wierzbińska pisze...

super hafcik :) Szybkiego powrotu do zdrowia życzę :)