sobota, 3 listopada 2012

The World of Cross Stitching 192

Czasu  mi ostatnio na wszystko brakowało, doba mająca 48 godzin mogłaby być za krótka. Powoli jednak wszystko zaczyna się normować i mam nadzieję częściej blogować. Dobrze, że chociaż na zaglądanie na Wasze blogi udawało mi się znaleźć nieco czasu. tyle tam wspaniałości.

U mnie ostatnio wiele się nie dzieje, choć mam nadzieję to wkrótce zmienić. Póki co udało mi się zeskanować kolejny numer "The World of Cross Stitching". W połowie skanowania zorientowałam się, że trochę nie na czasie, powinnam udostępnić najpierw ostatnie numery ze świątecznymi wzorami. Powinno mi się to udać już w przyszłym tygodniu, może komuś przydadzą się jakieś świąteczne wzorki :)

A póki co przed wami numer 192:


Jako, że ostatnio usuwane jest z chomika sporo wzorów (naruszenie praw autorskich  według oświadczenia: International Needlework Designers Association) z folderów, które są ogólnodostępne, zabezpieczyłam dostęp do mouch hasłem: haft. Łatwe do zapamiętania, prawda? Także częstujcie się do woli.

Miłej niedzieli :)

2 komentarze:

Jagna pisze...

doskonale rozumiem problem z brakiem czasu :)
a po gazetki z przyjemnością zajrzę :)

violka pisze...

Dobra z Ciebie duszyczka - zajrzę do wzorków - dzięki :)