środa, 2 marca 2011

Pamiątka komunijna

Tygrysek trochę urósł i wygląda tak:
Musi jednak pójść na razie w odstawkę. Mam nadzieję, że synek mi wybaczy. Dostał tyle prezentów, że na jakiś czas chyba jego chęć posiadania czegoś nowego jest zaspokojona.

Chcę zrobić pierwszą w moim życiu pamiątkę komunijną - chrześniakowi mojego męża. Od jednej z forumowiczek dostałam wzór, który bardzo mi się spodobał:
Czarny kolor jednak według mnie niekoniecznie pasuje do pamiątki komunijnej. Po małych manewrach w photoshopie powstało to:

Postanowiłam sobie, że zacznę krzyżykować 1 marca. Nie chcę, żeby kilka dni przed komunią okazało się, ze jeszcze połowa roboty mi została, więc wolę zacząć już teraz i skończyć wcześniej. Ciężko mi wczoraj to całe zaczynanie szło. Zmieniałam jeszcze rozmiar, bo po pierwszej przymiarce obraz wydawał się zbyt duży. W końcu jednak zaczęłam (tuż przed północą, ale jednak) stawiać pierwsze xxx i początek wygląda tak:

Pierwsze koty za płoty:)



2 komentarze:

Mysia pisze...

Tygrysek urósł i to sporo od ostatniej odsłony, a pamiątka będzie piękna, świetna praca w photoshopie ;o) Też wole zaczynać wcześniej, żeby jak coś w spokoju hafcić ;o)

violka pisze...

Super te manewry w fhotoshopie :)