sobota, 23 listopada 2013

6-lecie "Złotych Rączek"

Z okazji kolejnego jubileuszu zorganizowana została wymianka, w której z wielką przyjemnością wzięłam udział.

Oto co dostałam od mojej połówki Orszulanki:

Haftowana karteczka, aidowa taśma do haftu, mulinki, świąteczny zestaw do haftu, pyszna kawa i herbata :)



A to mój zestaw dla Judysi:

Mój pierwszy w życiu igielnik, na który pomysł zaczerpnęłam z tej strony:


Zakładka, do której inspiracją był 207 numer TWOCS (tam jednak było 12 książek, a ja na 6 urodziny forum wyhafciłam 6):


A do tego jeszcze parę drobiazgów. Cała paczuszka wyglądała tak:

4 komentarze:

Promyk pisze...

Rewelacyjna wymianka!Piękne rzeczy sobie przygotowałyście.:)

bluebru nete pisze...

Super prezenty dostałaś i przygotowałaś. Igielnik jest rewelacyjny :)

Lusiaczka Papierowa Czarodziejka pisze...

Owocna wymianka!

Jagna pisze...

bardzo fajne :)