piątek, 28 lutego 2014

Przeprosiny :)

Kochane moje. Czas zapisów już minął a wyników niet, więc należą się Wam słowa wyjaśnienia. Choroba, przygotowania do imprezy karnawałowej, której jestem współorganizatorem, walka z tortem dla dzieciaków na urodziny (a nie chciał ze mną współpracować jak nigdy dotąd), zarwane nocki spowodowały, że nie miałam kiedy zająć się losowankiem. W ramach przeprosin przedłużam zapisy do poniedziałku 4 marca (do północy). Wyniki ogłoszę we wtorek 5 marca.
Wiem, że paluszek i główka to szkolna wymówka, a złej baletnicy..... ale mam nadzieję, że mi wybaczycie.

Miłego weekendu :)

5 komentarzy:

Małymi Kroczkami pisze...

Ojej.. ja tam życzę powodzenia w ogarnięciu tego wszystkiego :)
Powodzenia

Danusia pisze...

Mam nadzieję, że ze wszystkim się uporałaś. Zdrówka życzę.
Cieplutko pozdrawiam

Terenia pisze...

Życzę dużo sił na ogarnięcie wszystkiego.
Mam okazję skorzystać z zaproszenia.
Pozdrawiam wiosennie.

Mysia pisze...

Kochana zdrowiej no i nie przejmuj się nami ;o) Każdy rozumiem ze życie potrafi zaskoczyć i magicznie absorbować cały nasz wolny czas ;o)

Unknown pisze...

Spokojnie Beatko ,zdrowie najważniejsze,pozdrawiam maryla