wtorek, 19 czerwca 2012

TUSAL 2012 /6/ i "Question Tag"

A oto mój TUSAL-owy słoiczek w towarzystwie swojego nowego kwiatko-kolegi:)

Przy oglądaniu (jednym okiem) Euro 2012 dobrze mi się wyszywa, więc i zawartości przybywa :)

Wywołana do tablicy przez Mysię, odpowiadam na jej pytania zadane w zabawie "Question Tag":

1. Horror czy komedia? W dzień komedia o północy horror
2. Tygrysek czy Kłapouszek? Zbyt trudny wybór, obaj ;)
3. Matematyka czy polski? Matematyka
4. Rajstopy czy skarpetki? Bose stopy ;)
5. Spódnica czy spodnie? Spodnie
6. Kawa czy herbata? Kawa
7. Schody czy winda? Schody
8. Włosy upięte czy rozpuszczone? Upięte
9. Boże Narodzenie czy Wielkanoc? Boże Narodzenie
10. Czas czy pieniądz? Czas
11. Światło świec czy ciepło kominka? Jedno w połączeniu z drugim daje niesamowity klimat:)

Zasady zabawy:
1. Każda oznaczona osoba musi odpowiedzieć na 11 pytań przyznanych im przez ich "Tagger" i odpowiedzieć na nie na swoim blogu.
2. Następnie wybiera 11 nowych osób do tagu i podaje je w swoim poście.
3. Utwórz 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w tagu i napisz je w tagowym poście.
4. Wymień w swoim poście osoby, które otagowałaś.
5. Nie oznaczaj ponownie osób, które już są oznakowane.
A oto moje pytania:
1. Słońce czy deszcz?
2. Haft czy szycie?
3. Morze czy góry?
4. Lato czy zima?
5. Rower czy samochód?
6. Ranny ptaszek czy nocny marek?
7. Chmielewska czy Dan Brown?
8.  Kółko czy krzyżyk?
9. Szpilki czy trampki?
10. Wschód słońca czy zachód?
11. Zdjęcia cyfrowe czy w albumie?

Do zabawy zapraszam:


Violu - pamiętam o tobie, ale miałam najpierw awarię komputera, a potem ochotę wyrzucić skaner przez okno, więc proszę o jeszcze trochę cierpliwości

3 komentarze:

violi igłą malowane pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
violi igłą malowane pisze...

Klawiatura jakieś głupoty mi pisała , dla tego osunęłam ..
Beatko nie ma pospiechu , wyszywam nowy haft i tez z czasem u mnie krucho .
Pozdrawiam I dziękuje za pamięć .

Elżusia pisze...

Beatko ,bardzo dziękuję za zaproszenie ale ja nie biorę udziału w takich zabawach.Mam nadzieję że mi wybaczysz.Pozdrawiam.