czwartek, 30 stycznia 2014

Strój króla na jasełka

Co prawda koniec stycznia już, ale to mój pierwszy post w tym roku, więc życzę Wam wszystkiego naj naj najlepszego :)

Na robótki jeszcze czasu dużo nie miałam, hafty póki co leżą rzucone w kąt, ale siadłam do maszyny. Synkowie moi brali udział, jak co roku, w jasełkach. Młodszy był pastuszkiem i strój dla niego już miałam, ale starszy w tym roku awansował do roli króla. Z materiałów, które znalazłam u rodziców powstało coś takiego:

Tunikę szyłam "na oko", a pomocny w uszyciu peleryny okazała się ta strona (klik). Tunika miała nieco za duże wycięcie na głowę, ale peleryna wszelkie niedoróbki zamaskowała ;)

4 komentarze:

Mysia pisze...

Wspaniały pomysł i wykonanie, cudny strój dla króla, a pastuszek taki kochany ;o)

Anna pisze...

Chłopcy w tych strojach prezentują się wspaniale!

violka pisze...

Słodziaki z tych Twoich przebierańców :)

Jagna pisze...

rewelacyjnie się prezentują :