sobota, 18 czerwca 2011

Dziękujemy:)

Kolejny post i znów.................................haft matematyczny hihihi.
Kończy się rok szkolny i właśnie z tej okazji powstały kolejne karteczki - podziękowania dla Pani Joli (polonistki) i Siostry Magdy (katechetki) z Ogniska Polonijnego w Marly. Ciągle czekam na aparat, a wręczenie karteczek jutro, więc lepszych fotek nie będę miała okazji cyknąć.

Tak wyglądają z zewnątrz:

A tak wewnątrz i na zbliżeniach (jeśli można wogóle mówić o zbliżeniach komórką):




Muszę się pochwalić, że od początku do końca są "moje". Nie skorzystałam z żadnych gotowych wzorów, tylko znalazłam w necie kwiatki, które mi się spodobały, wydrukowałam, wykropkowałam, wyszyłam i oto są :)

Mam nadzieję, że adresatkom się spodobają.:)

Dzięuję wszystkim za odwiedziny i miłe słowa:)

Mysiu - fotkę :Ostatniej Wieczerzy" cyknę jak tylko dostanę w swoje rączki porządny aparat
Aldona i mamaga - na efekty jeszcze trochę poczekacie, ale mam nadzieję, że będzie warto :)

Z góry dziękuję za wszystkie głosy na plac zabaw w Brwinowie:  http://100latnivea.pl/glosowanie/plac/603

Zapraszam też do odwiedzenia mojego drzewka


1 komentarz:

Mysia pisze...

Ja codziennie ładnie głosuje ;o)