poniedziałek, 6 maja 2013

Cukierasy dla Promyka :)

Dostałam wreszcie informację, że paczuszka dotarła, więc mogę pokazać co przygotowałam dla zwyciężczyni mojej blogowo-urodzinowej rozdawajki. Poprosiłam Justynę, żeby wybrała sobie coś, co chciałaby ode mnie dostać. Jej wybór to eko-torba lub etui na telefon. Torba była zaplanowana jako jeden z upominków wiec postanowiłam przygotować etui. Ulubiony kolor Justyny to czerwony, powstało więc coś takiego:





Do tego oczywiście eko-torba:



Mam nadzieję, że będzie długo służyć:)

Zakładka:


I na przeprosiny za opóźnienie w wysyłaniu paczuszki drugie etui (chyba bardziej udane od tego pierwszego - wychodzi brak moich umiejętności szyciowych niestety) - szare z abstrakcyjnym czerwonym wzorem (filcowane na sucho)



W paczce znalazły się też oczywiście słodycze. Tak bardzo chciałam jednak wysłać paczuszkę jak już wszystko było gotowe, że zapomniałam pstryknąć fotki całości.

5 komentarzy:

Małymi Kroczkami pisze...

to żeście się obdarowały :) i fajne rzeczy stworzyły :)

Promyk pisze...

Jeszcze raz dzięki!:)Ale mi się pofarciło.:)

violi igłą malowane pisze...

łął śliczności wysłałaś ,,

Mysia pisze...

Promyczek pewnie prze szczęśliwa ;o)

Una pisze...

Jakie cuda!
Wszystkie prace są śliczne!