piątek, 22 lipca 2011

Wyznanie lol

No cóż, nie ma co ukrywać, że żadnymi postępami się tu dziś nie pochwalę. Goście co prawda pojechali kilka dni temu, ale za dużo czasu ostatnio spędzam chyba w kuchni i krzyżyków jakoś przybywać nie chce.

Powstają za to różne słodkości i nie tylko.


Jeśli ktoś ma ochotę na przepis zapraszam TUTAJ. A ja tymczasem zmykam kończyć pakowanie bo już jutro z samego rana.....................VIVA ITALIA lol:)

Udanych wakacji wszystkim życzę i do "zobaczonka" niedługo :)

Ps. Mysiu, mój zapis na ewentualne ekspresowe candy mam nadzieję, że jest ciągle aktualny ;)

3 komentarze:

Mysia pisze...

Oczywiście ;o) Kochana nie umieszczaj takich pysznych zdjęć na blogu bo się głodna robię ;o)

:) pisze...

Tak sobie przeglądałam Twoje cudowności blogowe i natrafiłam na wzorek ( haft ) tygryska, którego fanem jest Twój Synek:) MÓJ TEŻ:) Czy mogłabym liczyć na jego wzorek?:)
http://pierwszekrokirobotkowe.blogspot.com/

w związku z nitką pisze...

Cóż, z przykrością muszę się przyznać, że gotowanie i pieczenie nie jest moją pasją, dlatego z wielką zazdrością patrzę na te pyszności, które wychodzą spod Twoich łapek i PODZIWIAM!!! Bo jeść oczywiście uwielbiam :D