piątek, 14 czerwca 2013

Wiosenne zakładki

Wzór wykorzystany już poprzednio w zakładce która powędrowała do Promyka w mojej urodzinowej rozdawajce. Tak mi się spodobał, że postanowiłam go ponownie wykorzystać, tym razem w innej kolorystyce. I tak oto powstały dwie zakładki które już znalazły nowych właścicieli. Mam nadzieję, że będa im dobrze służyły :)




Obie podszyte białym filcem. Z racji jasnej kolorystyki będą się zapewne brudziły, nie dawałam więc do środka żadnego usztywnienia, żeby można je było wyprać.

Tak się u mnie ostatnio zakładkowo zrobiło (i mam pomysły na kolejne),  że przyszedł mi do głowy pewien pomysł. Jeśli oczywiście znajdą się jacyś chętni. Macie ochotę na zakładkową wymiankę?

Dziękuję za wszystkie miłe słowa pod postem z pamiątką ślubną. Młodym bardzo się spodobała, mam nadzieję, że zawiśnie gdzieś na ścianie i będzie im długo przypominać ten cudowny dzień :)

3 komentarze:

Promyk pisze...

Mam taką zakładkę, pięknie wyszyta i służy mi dobrze.:) Chętnie bym się zapisała na wymiankę, bo uwielbiam takowe, ale ostatnio jestem zawalona robotą...:(

violka pisze...

Proste a zarazem bardzo urokliwe zakładki :)

violi igłą malowane pisze...

Śliczne zakładki ,,